Slimmer Software Bouwen

Case Studies 

Uniek is de centrale keuken

Industries / Food Services & Retail

Nokavision bouwt Bestel applicatie met low code platform Mendix

Hutten was op zoek naar één omgeving voor het beheren van maaltijden waarin zowel Hutten zelf als haar klanten en leveranciers kunnen aansluiten. De Order Management App maakt het nu mogelijk om bestellingen digitaal via de tablet op te nemen en deze, voorzien van alle specifieke eetwensen, door te sturen naar de keukens van Hutten. De app is bovendien makkelijk en snel uit te rollen naar andere klanten van de cateraar.

HET RESULTAAT
Dankzij de combinatie Nokavision & Mendix heeft Hutten een complete oplossing die het ‘digitale gat’ tussen mensen, systemen, processen en externe klantlocaties overbrugd. Deze tijd- en geldbesparende app is grotendeels herbruikbaar en snel aan te passen naarmate de wensen veranderen. Zo zijn nieuwe technologieën snel geïmplementeerd. Nieuwe innovatieve web en mobile apps zullen bijdragen aan nog meer blije klanten, medewerkers en betrokkenen.

DE UITDAGING

Een centrale omgeving maken waarin zowel Hutten als haar klanten en leveranciers kunnen aansluiten.  Het bedienen van verschillende klanten met verschillende type maaltijden op verschillende tijden. Rekening houden met extra wensen van klanten zoals specifieke diëten en allergieën. Het zo makkelijk mogelijk maken voor zowel Hutten als de klant.

DE OPLOSSING

Nokavision heeft een Order Management Web App ontwikkeld waarmee Hutten volledig beheer heeft over alle maaltijdschema’s van alle klanten en over extra productbestellingen. Om meerdere applicaties in een korte tijd te bouwen is er gekozen voor Nokavision en het Mendix Platform. De applicatie is gemaakt voor een klooster. Het klooster heeft meerdere eetruimtes voor de zusters met elk een eigen verzorger. De verzorger bestelt namens de zusters de maaltijden en eventuele extra producten. De applicatie biedt naast het beheren en bestellen van maaltijden ook de mogelijkheid om de toegangsrechten en account management instellingen te beheren. Daarnaast maakt het gebruik van single click deployment in de Mendix cloud, waardoor Nokavision tijdens het project snel kon reageren op wensen vanuit Hutten. Binnen enkele minuten worden veranderingen geïmplementeerd en uitgezet, zodat de klant het overal en altijd kan controleren.

De Order Management applicatie minimaliseert de hoeveelheid tijd die gebruikers besteden aan administratie, zodat ze meer tijd kunnen besteden aan het verzorgen van de zusters. Dit is mede te danken aan de ingebouwde validatie logica, waarmee de ingevoerde data altijd correct en compleet wordt verzameld en aangeleverd. Aan de voorkant voldoet de applicatie aan de huisstijleisen en is het volledig responsive. Hierdoor kunnen met een tablet gemakkelijk bestellingen worden opgenomen bij de verschillende zusters.

HET RESULTAAT

Dankzij de combinatie Nokavision & Mendix heeft Hutten een complete oplossing die het ‘digitale gat’ tussen mensen, systemen, processen en externe klantlocaties overbrugd. Deze tijd- en geldbesparende app is grotendeels herbruikbaar en snel aan te passen naarmate de wensen veranderen. Zo zijn nieuwe technologieën snel geïmplementeerd. Nieuwe innovatieve web en mobile apps zullen bijdragen aan nog meer blije klanten, medewerkers en betrokkenen.

DE TOEKOMSTPLANNEN

De Order Management applicatie is modulair opgebouwd door Nokavision en kan daardoor eenvoudig worden uitgerold naar andere klantlocaties van Hutten. De ambitie van Hutten en Nokavision is om gebruikers, klanten en leveranciers de komende jaren continu te blijven voorzien van efficiënte en effectieve digitale bedrijfstoepassingen. Het omarmen van het Mendix platform maakt dit mogelijk, waarbij de projectaanpak en expertise van Nokavision in combinatie met het Low-Code platform van Mendix het recept naar succes zal zijn.


Voor meer informatie:
Nokavision Software
John Peters
Telefoon: 06 51 32 94 57
E-mail: j.peters@nokavision.com

Mobirise web builder - Check it